Henter hjem alle kunder

Reiseselskapene henter nå hjem sine kunder.

HJEM: Reiseselskapene henter nå sine kunder hjem fra blant annet Mallorca som dette bildet viser. Foto: Enrique Calvo / Reuters / NTB Scanpix
HJEM: Reiseselskapene henter nå sine kunder hjem fra blant annet Mallorca som dette bildet viser. Foto: Enrique Calvo / Reuters / NTB Scanpix Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

På grunn av stor pågang kan det være lang kø hos TUIs kundesenter, men kommunikasjonssjef Nora Aspengren informerer om at de selv tar direkte kontakt med kundene som skal hentes hjem.

– Vi ønsker å gjøre dette ryddig og ordentlig, og tar derfor direkte kontakt med våre kunder der ute, de trenger ikke ta kontakt med oss, sier Aspengren.

Målet er å få hjem alle så raskt som mulig.

– Vi jobber med å finne best mulig løsninger for å få hjem alle, men det er jo litt av en kabal som skal legges.

Alle gjester fra Ving skal også hjem.

- Det viktigste for oss akkurat nå er å tilrettelegge hjemreise for alle gjestene våre, og vi kommer til å hente hjem gjester i tur og orden. Den nåværende situasjonen i Europa er helt eksepsjonell. I den grad det lar seg gjøre, og der vi finner løsninger som gjør det mulig, kommer vi til å sette inn ekstra fly for tidligere hjemreiser. Vi jobber kontinuerlig med dette. Alle gjestene våre blir informert per SMS om sin hjemreise. De trenger ikke å kontakte oss, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff, til Børsen.

Vi bryr oss om ditt personvern

borsen er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer